Державне управління справами

 

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 7 від 01.07.2016 року

1. Замовник: 

1.1. Найменування: Державне управління справами

1.2. Код за ЄДРПОУ: 00037256

1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Банкова, 11, індекс 01220

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):

Бац Сергій Миколайович, начальник Управління забезпечення протокольних заходів,  01220, Київ-220, вул. Банкова, 11,  корпус 1, кабінет № 502, тел.: (044) 255-64-98;                       факс: (044) 255-71-35, електронна адреса: pbs@dus.gov.ua;

Новоселецька Ілона Валентинівна, завідувач сектору державних нагород відділу забезпечення протокольних заходів Управління забезпечення протокольних заходів,                  01220, Київ-220, вул. Банкова, 11,  корпус 1, кабінет № 516, тел. (044) 255-63-78,                                  факс (044) 255-71-35, електронна адреса: niv@dus.gov.ua

 

2. Замовник в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

2.1. Найменування: -

2.2. Код за ЄДРПОУ: -

2.3. Місцезнаходження: -

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: -

 

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: папір і картон гофровані, паперова й картонна тара (ДК 016:2010 – 17.21.1; ДК 021:2015 – 30197000-6) – футляри до державних нагород України

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 205 шт.
(9 найменувань)

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Банкова, 11, Державне управління справами, індекс 01220

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: у 2016 році згідно з графіком поставки.

 

4. Процедура закупівлі: відкриті торги

 

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: www.dus.gov.ua

5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

від 21.04.2016 № 105756 (КУЛ)

5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 08.06.2016
№ 129733 (КУЛ)

5.4. Дата і номер оголошення про результати застосування процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: від 01.07.2016
№ 139624 (КУЛ)

5.5. Дата і номер оголошення з відомостями  про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -

 

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)

6.2. Найменування/прізвище, ім’я по батькові:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»

2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

1) 30018771

2) 2000106914

6.4. Місцезнаходження/місце проживання:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»: 20154, м. Київ,
просп. Возз’єднання, 21

2) Фізична особа-підприємець Сопов Олександр Михайлович: 04086, м. Київ,
вул. Грозненська, 18, кв. 81

 

7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 31.05.2016, час: 10:00

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 31.05.2016, час: 15:00

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві)

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): -

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер» - 1 135 260,00 грн.,                     з ПДВ

Ціна одиниці товару (з ПДВ):

Футляр до ордена «За заслуги» І ступеня (50 шт.) – 1200,00 грн.

Футляр до ордена «За заслуги» ІІ ступеня (100 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до ордена «За заслуги» ІІІ ступеня (300 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до ордена Богдана Хмельницького ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до ордена «За мужність» ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до ордена княгині Ольги І-ІІІ ступенів (300 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до ордена Данила Галицького (250 шт.) – 285,00 грн.

Футляр до нагрудних знаків до почесних звань України (1500 шт.) – 124,00 грн.

Футляр до медалей (5 505 шт.) – 102,00грн.

 

2) Фізична особа – підприємець Сопов Олександр Михайлович – 952 450,0 грн., без ПДВ

Ціна одиниці товару (без ПДВ):

Футляр до ордена «За заслуги» І ступеня (50 шт.) – 850,00 грн.

Футляр до ордена «За заслуги» ІІ ступеня (100 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до ордена «За заслуги» ІІІ ступеня (300 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до ордена Богдана Хмельницького ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до ордена «За мужність» ІІ-ІІІ ступенів (100 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до ордена княгині Ольги І-ІІІ ступенів (300 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до ордена Данила Галицького (250 шт.) – 230,00 грн.

Футляр до нагрудних знаків до почесних звань України (1500 шт.) – 100,00 грн.

Футляр до медалей (5 505 шт.) – 90,00грн.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: -

 

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 1 135 260,00 грн. (один мільйон сто тридцять п’ять тисяч двісті шістдесят грн.) з ПДВ

ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 07.06.2016

 

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Сопов Олександр Михайлович

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2000106914

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 04086, м. Київ, вул. Грозненська, 18, кв. 81,

телефон/телефакс: (067) 209-22-80/(044) 424-53-14

 

10. Дата укладання договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 30.06.2016, 952 450,00 грн. (дев’ятсот п'ятдесят дві тисячі чотириста п'ятдесят грн.) без ПДВ

 

11. Підстави для прийняття рішення про не укладання договору про закупівлю (якщо таке мало місце): -

 

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися: -

12.1. Дата прийняття рішення: -

12.2. Підстави: -

 

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавствам вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

 

13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»

2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович

 

13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно
до статті 16 Закону: -

 

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставин, визначені статтею 17 Закону:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Герольдмайстер»

2) Фізична особа - підприємець Сопов Олександр Михайлович

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: -

 

14. Інформація про укладену рамкову угоду.

14.1. Дата і номер рамкової угоди: -

14.2. Учасники рамкової угоди: -

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: -

14.4 Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: -

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: -

 

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):

Оцінка пропозицій конкурсних торгів, які не були відхилені згідно з Законом
(у кількості не менше двох) здійснювалась на основі критерію «Ціна». Переможцем конкурсних торгів визнаний учасник, який відповідає кваліфікаційним критеріям та подав пропозицію конкурсних торгів, що відповідає умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та має найнижчу ціну.

 

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

- Заступник Керівника Державного управління справами,

заступник голови комітету з конкурсних торгів

 

Сарнацький Є.В.

- Начальник Управління планування та економічного аналізу

Гусєва О.В.

- Начальник Управління юридичного забезпечення

Єремєєнко М.О.

- Заступник завідувача Відділу державних закупівель

Колотій О.П.

- Начальник Управління бухгалтерського обліку - головний бухгалтер

Лемішко Н.Є.

- Начальник Управління спецтелекомунікацій та систем захисту

Онофрійчук В.О.

- Завідувач Відділу державних закупівель,

секретар комітету з конкурсних торгів 

 

Макарій Н.З.

 

 

Заступник Керівника

Державного управління справами,

голова комітету з конкурсних торгів         ___________         С.І. ПРИЛИПКО